Tuesday, January 25, 2011

Why do bunnies love Yes To Carrots?


Pentru ca sunt bio :-)
Nu stiu exact care este motivul, dar de mai bine de 3 saptamani, de cand am embargou autoimpus pe makeup  am inceput sa-mi indrept atentia spre produse de baza, simple dar esențiale din rutina zilnica si sa ma asigur ca sunt de o calitate superioara, organice sau macar fara parabeni.
Daca un ruj sau un fard e mult mai interesant din punct de vedere estetic si functional de achizitionat, produsele de ingrijire marunte, precum, demachiant, balsam de buze,crema de maini, etc. nu beneficiaza de acelasi entuziasm.
Iar eu mi-am propus sa schimb toate astea pt ca am avut timp berechet sa observ cat conteaza  ca aceste lucruri aparent minore sa te faca sa te simti in siguranta intr-o lume dominata de produse si firme indoielnice.
Pentru ca atunci când aplicam un produs cosmetic pe piele o parte este absorbit de piele si  pătrunde mai departe in sistemul circulator,cu un efect identic provocat de ingerarea acestuia.
 Ce este cel mai grav e faptul ca la ora actuala sunt multe substante suspecte care sunt folosite in industrie fara nici o problema, pt ca nu sunt foarte stricti cu utilizarea acestora.Daca sunteti curiosi mergeti pe situl FDA-US eu m-am speriat de ceea ce-am citit.Un studiu a descoperit faptul ca firme mari ce produc ruj ,(mai mut de jumătate din cele testate)conțin plumb si altel elemente nocive(L’Oreal Colour Riche “True Red”,Christian Dior Addict “Positive Red”)
Concluzia este ca  in acest moment nu exista producători de cosmetice 100% sigure si eficace iar cele care sunt puține și de nișa.Prin urmare..Sa înceapă marea căutare!

De cand am devenit o iubitoare de makeup, o obsesie constanta a fost achizitionarea de balsamuri de buze, si poate multe dintre voi va regasiti in afirmatia asta.
Am mai mult de o duzina,scumpe si mai putin scumpe, venerate si de nișa, inovatoare si banale dar eu ma aflu  mereu intr-o permanenta cautare.Recent insa am descoperit unul care incepe sa ocupe un prim loc in clasamentul meu, asta datorita si noilor mele viziuni cu privire la cosmeticele sigure.

Asa ca eu acum spun raspicat si cu convingere :
                                                             Yes To Carrots!
  











Sa purcedem iepurasilor cu clasificarea strategica a punctelor forte si slabe ale acestui mult laudat balsam:
Cost: în jur de10- 12 ron
Unde îl găsiți: Sephora
Gramaj: 4,23 g
Arome: berry,melon, mint, carrot,citrus
Eu dețin 2  tipuri melon și berry, am observat totuși o diferența, nu au aceiași consistenta, cel de fructe de pădure este o idee mai greu de întins și cu o senzație pe buze de  granule minuscule, cel de pepene, preferatul meu dintre cele doua, este mai fin și parca mai intens parfumat.
Am punctat mai jos argumentele pozitive și negative, sa zic asa.





5 White bunny tails

  • Este 95% organic, citând un classic in viata "Justin Rudzki, reprezentantul firmei in Europa,spunea ca este all natural si care are certificat USDA organic si VOF. 95% din ingrediente sunt organice, iar balsamul de buze nu are parabeni, petroleum sau phtalati."ADELA SIRGHIE
  • Are un ambalaj practic și e ușor de folosit și depozitat
  • Foarte parfumat, dar are arome naturale, nu are un miros sintetic
  • 5 arome,varietate medie
  • Foarte hidratant, și fuzionează bine cu rujul, in special  cu unul mat, cu tendințe de uscare a buzelor. Păstrează buzele hidratate peste noapte.








2 Black bunny tails



  • Doar 95% organic,.... da, sunt idealista ;-)
  • Textura unora dintre ele nu este grozava
Un rezultat bine meritat, zic eu...sper sa va convingeți și voi.
Daca va plac sau vreți sa încercați "morcoveii" dați-mi de știre în căsuța de comentarii.
Noapte buna iepurașilor:-)

2 comments:

  1. Sunt intr-o continua cautare atunci cand vine vorba de balsam de buze. Multumesc de recomandare. Ce de pepene e urmatorul pe lista :)
    p.s.: imi place mult cum scrii. asta ma face sa citesc cu interes fiecare postare :)
    p.s. 2: ai vreo legatura cu medicina?

    ReplyDelete
  2. Buna Cristina, ma bucura faptul ca iti place si apreciezi modul meu de a ma exprima in scris.Tot ce vreau este sa cream o comunitate frumoasa, bazata pe respect si pe sustinere reciproca.Am fost impresionata de acest microcosmos al blogurilor de beauty romanesti si mi-ar placea sa fac parte din el.E ca si cum ai sta la povesti cu niste prietene bune, de incredere. Si ca sa raspund la ultima ta intrebare, nu, nu am legtura cu medicina dar am avut discutii cu persoane de profil. In legatura cu recomandarea mea , cu cea mai mare placere,pentru mine balsamul este esential si primul lucru pe care l-as salva dintr-un incendiu(sorry mom!;)))

    ReplyDelete