Sunday, February 13, 2011

What's in a tag..... ?Are you a bookworm?





Imi pare rau ca nu prea am fost prezenta saptamana asta, dar, precum spunea o buna prietena ...nu am avut timp nici sa mor:)...iar putinul timp liber l-am petrecut zgâindu-ma la ofertele de pe strawberrynet....
Am decis sa fac si eu tagul pe care l-am primit virtual de la Denisa, careia ii multumesc, este foarte interesant.:)
Si pentru ca este oficial Ziua Indragostitilor(nu sunt extaziata dupa sarbatoarea asta, in fine) am sa adaug eu o intrebare tematica extra la care sunteti invitati sa raspundeti mai jos:)


1. Ce carti ai citit anul trecut?
Am fost intr-o pasa John Fowles,este deosebit stilul lui:
Colectionarul 
Magicicanul
Recomand ambele carti...dar de pereferat este sa incepeti cu prima.
Kazuo Ishiguro-Nocturnes
To the Lighthouse
The crying lot of 49
The last lecture(emotionat)
Si am recitit alte carti pentru un examen..

2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
-Vreau sa ma apuc de teatrul absurdului zilele astea..am inceput sa gust acum  Samuel Beckett:)

Cred ca vreau sa incep cu End Game pt ca am mai citit Waiting for Godot si vreau ceva nou, desi am vazut piesa care este geniala.
3. Ce carti vei citi in acest an?
Pai vreau sa citesc restul cartilor de Fowels....in afara de The french lieutenant's woman, ma enerveaza ca a incadrat actiunea in epoca victoriana....nu sunt preferatii mei:)Si altele pe care vreau sa le descopar:)

4. Care este cartea ta preferata?
Portretul lui Dorian Gray este cartea mea de suflet, si am suferit cand am vazut o punere in scena cu țopăieli la Odeon acum cativa ani...a fost singura data cand am iesit din sala inainte de terminarea spectacolului.Tot ce retin era un tip in strampi care sarea din rama in rama.

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
Miss Dalloway.......detest absolut  stilul Virginiei  Woolf si a lui James Joyce, am incercat..nu pot..cred ca e o carte pentru cei cu varsta de peste 60 de ani.Pentru mine o carte buna este savuroasa, captivanta  si profunda.Aceasta nu indeplineste in opinia mea nici unul dintre cele 3 criterii.
6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
Nu ascult muzica in timp ce citesc, e distracting,  dar in teorie cred ca lounge music:)

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Nu sunt pasionata dar am perioade cand ma dedic unui joc.Cel mai mult imi place Syberia(quest, adventure,puzzle..sunt tipurile mele preferate)Ah si The Longest Jouney este foarte bun iarăși, potrivit pentru fete.Foarte bine realizate ambele...recomand amatoarelor genului, si nu numai:)

8. Care este filmul tau preferat?
I'm a classic films lover;) Cred ca cel mai mult imi place .off sunt multe...Adam's rib:)Funny, inteligent si cu o interpretare de exceptie:)
Dar nu toti gusta filmele de acest gen, asta e. Vive la difference!

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Depinde de momentul ofertei si daca mi-am atins cota de farduri luna respectiva:)


Si cea extra pentru voi:


10.Ce carte i-ai oferi unei persoane speciale?

Si ce e un tag daca nu este transmis mai departe?
Toate fetele care au plăcerea sunt invitate sa răspundă acestui tag:)


P.S. Am in plan ca săptămâna asta revin in forta.:)
 Love is in the air.....hm, hm ,hm hm,hmmm....; P

1 comment:

  1. 10. Hmm, carti as face cadou numai fetelor, nu stiu de ce. Asa ca as alege ceva carti de makeup si auto educare:d

    ReplyDelete