Thursday, March 10, 2011

Bloggerita cu Farmec....dar nu la volan:)

Salut tuturor,
Da stiu ..aveti perfecta dreptate...am cam lipsit din peisaj in ultimele saptamani,in principal datorita volumului de munca si a faptului ca  mi-am gasit cu greu un weekend in care sa ma odihnesc.Desi imi propuneam in fiecare zi"Diseara sigur postez", pt ca ocazii fructificate de shopping au fost, dar seara la ora 9 fix cadeam in pat ca MIG-ul:)Acum insa sunt mult prea entuziasmata si ma fac putin ca ploua, 20 de minute nu moare nimeni daca scriu doua randuri:)Acesta este motivul bucuriei mele:
Pachetul cu mostre de la  Gerovital Plant !!!

Astazi in timp sorbeam, cu ochii cat cepele in fata unui teanc de carti, din ceai ma suna un domn de la nu stiu care curier sa ma anunte ca am un plic de la Farmec.Imi spune ca nu poate veni acum ci dupa 3 ore, iar eu cum am un program haotic i-am sugerat mai convingător sa vina atunci.In fine, având pachetul in posesie m-am delectat cu circa 20 de mostre dupa cum urmeaza:

4 cu crema Nutritiva (noapte)
4 cu crema Hidratanta ( zi)
4 cu crema Antirid
4 cu Ser contur pentru buze si ochi
4 cu crema Antiimperfectiuni


In plus exista un breloc simpatic, o broșurică, si un sticker pentru șoferițe pe care scrie"Femeie cu Farmec la volan".
Mi-a luminat ziua, abia aștept sa le incerc.Am sa fac un review detaliat in lunile ce urmeaza, dupa testari amănunțite.Avand in vedere ca eu am un ten uscat-normal, pistruiat si mai am putin si traversez granita spre anii 30, varietatea de creme imi permite sa adresez problemele si particularitățile  acestui tip de ten si al vârstei menționate.
Ce parere aveti?Ati incercat produsele noi?



3 comments:

  1. Ce ma bucur...astept pareri, cred ca va fi interesant de citit.Putem forma un club ...."Clubul fetelor/bloggeritelor cu Farmec":)lol
    Nu stiu ce parere aveti voi, dar eu abia astept sa ma "joc" cu ele( insert stupid grin here)

    ReplyDelete